Sponsoring

Drumfanfare Jong Leven is vereerd en gezegend met de volgende ongelooflijke sponsoren voor 2024. Heel erg bedankt voor jullie steun!

Dankzij de steun van deze sponsoren zijn wij in staat om onze instrumenten en kostuums te kunnen aanschaffen en onderhouden of om deel te nemen aan de verschillende shows, Street parades, concoursen en concerten in binnen en buitenland. Ook zijn wij instaat om onze jonge leden verder op te leiden.

U kunt op vele manieren geven. Je kunt aan Jong leven geven door een van de sponsorpakketten te kiezen. Tevens kunt u ook geven op verschillende andere manieren en/of lid worden van de vriendenkring.

Uw steun maakt Jong Leven mogelijk

Sponsoren:

In 1964 startte Nard Gevers samen met zijn broer een hoveniersbedrijf. Als snel merkte hij dat het kweken van planten zijn bijzondere aandacht trok. Het was dan ook geen grote stap naar het opzetten van de kwekerij. Hier werd met hard werken en veel zorg aan prachtig bijna ambachtelijk eindproduct gekweekt. De liefde voor het vak werd bij zoon Alex met de paplepel ingegoten. Het was voor vader duidelijk dat groei niet kon uitblijven. Inmiddels zijn we al ruim 60 jaar innovatief met kweken bezig, staan open voor samenwerking op het gebied van concepten per keten. En passen onze producten naar wens van de klant aan. Kortom een bedrijf waar tevredenheid bij de consument in binnen- en buitenland centraal staat.

Klik hier om verder te lezen op de website van Gevers Planten

In Gerwen, gelegen in Noord-Brabant, bevindt zich Wijffelaars loon- en grondwerk, een bedrijf dat sinds 1993 een reputatie heeft opgebouwd. Het familiebedrijf, opgericht door Nico Wijffelaars, begon met enkel loonwerk. Dankzij Nico’s toewijding en vakmanschap groeide het bedrijf snel uit tot een gewaardeerde partner in de regio.

Met de komst van zoon Frank werd het dienstenpakket van Wijffelaars verder uitgebreid. Frank bracht niet alleen een nieuwe dynamiek in het bedrijf, maar ook de introductie van grondwerken en containerverhuur als aanvullende diensten. Deze uitbreiding heeft ervoor gezorgd dat Wijffelaars zich heeft kunnen positioneren als een veelzijdige speler in de markt.

Wat Wijffelaars onderscheidt, is hun klantgerichte benadering. Flexibiliteit en bereikbaarheid staan hoog in het vaandel. Hierbij kunnen zowel particuliere als zakelijke klanten op eenzelfde niveau van service rekenen. Nico en Frank nemen de tijd om elk project grondig te inspecteren en samen met de klant een gedetailleerd plan van aanpak op te stellen.

In een tijdperk waar snelheid vaak ten koste gaat van persoonlijke aandacht, blijft Wijffelaars zich onderscheiden door hun betrokkenheid en betrouwbaarheid. Het bedrijf blijft een vertrouwde naam in Gerwen en omstreken, bekend om hun toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid.

Klik hier om verder te lezen op de website van Wijffelaars loon- en grondwerk

Al meer dan vijftig jaar is GS Staalwerken een gevestigde naam in de staalbouw. Geert Smulders startte het bedrijf in Gerwen, maar inmiddels vindt u ons op verschillende locaties in Nederland, België en Polen met in Helmond het hoofdkantoor. Ieder bedrijf binnen GS Staalwerken kent zijn eigen specialiteiten, die uitgevoerd worden door de juiste, gedreven vakmensen.

Klik hier om verder te lezen op de website van GS Staalwerken

Vrienden van Jong Leven

Wilt u geen sponsor worden maar Jong Leven wel een warm hart toedragen? Word lid van onze vriendenkring vanaf €15,- per jaar.