Sponsoring

Drumfanfare Jong Leven is vereerd en gezegend met de volgende ongelooflijke sponsoren voor 2024. Heel erg bedankt voor jullie steun!

Dankzij de steun van deze sponsoren zijn wij in staat om onze instrumenten en kostuums te kunnen aanschaffen en onderhouden of om deel te nemen aan de verschillende shows, Street parades, concoursen en concerten in binnen en buitenland. Ook zijn wij instaat om onze jonge leden verder op te leiden.

U kunt op vele manieren geven. Je kunt aan Jong leven geven door een van de sponsorpakketten te kiezen. Tevens kunt u ook geven op verschillende andere manieren en/of lid worden van de vriendenkring.

Uw steun maakt Jong Leven mogelijk

Voor meer informatie, het doen van een gift of het bespreken van de mogelijkheden kunt u  contact opnemen met Wijnand Dijkstra via:  sponsoring@drumfanfarejongleven.nl.

Sponsoren:

In 1964 startte Nard Gevers samen met zijn broer een hoveniersbedrijf. Als snel merkte hij dat het kweken van planten zijn bijzondere aandacht trok. Het was dan ook geen grote stap naar het opzetten van de kwekerij. Hier werd met hard werken en veel zorg aan prachtig bijna ambachtelijk eindproduct gekweekt. De liefde voor het vak werd bij zoon Alex met de paplepel ingegoten. Het was voor vader duidelijk dat groei niet kon uitblijven. Inmiddels zijn we al ruim 60 jaar innovatief met kweken bezig, staan open voor samenwerking op het gebied van concepten per keten. En passen onze producten naar wens van de klant aan. Kortom een bedrijf waar tevredenheid bij de consument in binnen- en buitenland centraal staat.

Klik hier om verder te lezen op de website van Gevers Planten

Vrienden van Jong Leven

Wilt u geen sponsor worden maar Jong Leven wel een warm hart toedragen? Word lid van onze vriendenkring vanaf €15,- per jaar

Voor meer informatie of voor het doen van een gift, neem contact op met Wijnand Dijkstra via:  sponsoring@drumfanfarejongleven.nl.

Sponsor Mogelijkheden

Voor meer informatie of voor het doen van een gift, neem contact op met onze sponsorcommissie via: sponsoring@drumfanfarejongleven.nl.