Sponsoring

Drumfanfare Jong Leven is vereerd en gezegend met de volgende ongelooflijke sponsoren voor 2016. Heel erg bedankt voor jullie steun!

Dankzij de steun van deze sponsoren zijn wij in staat om onze instrumenten en kostuums te kunnen aanschaffen en onderhouden of om deel te nemen aan de verschillende shows, Street parades, concoursen en concerten in binnen en buitenland. Ook zijn wij instaat om onze jonge leden verder op te leiden.

U kunt op vele manieren geven. Je kunt aan Jong leven geven door een van de sponsorpakketten te kiezen. Tevens kunt u ook geven op verschillende andere manieren en/of lid worden van de vriendenkring.

Uw steun maakt Jong Leven mogelijk

Voor meer informatie, het doen van een gift of het bespreken van de mogelijkheden kunt u  contact opnemen met Wijnand Dijkstra via:  sponsoring@drumfanfarejongleven.nl.

Sponsoren:

In 1964 startte Nard Gevers samen met zijn broer een hoveniersbedrijf. Al snel merkte hij dat het kweken van planten zijn bijzondere aandacht trok. Het was dan ook geen grote stap naar het opzetten van de kwekerij. Hier werd met hard werken en veel zorg aan prachtig bijna ambachtelijk eindproduct gekweekt.

Klik hier om verder te lezen op de website van Gevers Planten

We houden ons bezig met het kweken van violen, perkgoed en kerstbomen. De kwaliteit staat bij ons altijd voorop. We willen alleen het beste van het beste. Onze slogan is: kwaliteit is belangrijk, want we zien u graag terug! Wij nodigen u hierbij dan ook van harte uit om eens een kijkje te komen nemen in onze kas. U kunt dan met eigen ogen zien hoe het kweekproces verloopt en hoe de seizoenen in elkaar overlopen.

Klik hier om verder te lezen op de website van Tuincentrum A. van Rooij

Vrienden van Jong Leven

Wilt u geen sponsor worden maar Jong Leven wel een warm hart toedragen? Word lid van onze vriendenkring vanaf €15,- per jaar

Voor meer informatie of voor het doen van een gift, neem contact op met Wijnand Dijkstra via:  sponsoring@drumfanfarejongleven.nl.

Sponsor Mogelijkheden

Sponsor pakket Type Prestatie (€/jaar) Duur (jaar) Tegenprestatie
Logo op website Hyperlink op sponsorpagina Overslag (formaat) Social media Rol-banner bij concerten Koffer slagwerk Aanhangwagen (cm x cm) Vermelding polo Bus Feestavond Donateurs concert Natura
Partner 1 50 2 x   Naamsvermelding
Partner 2 75 2 x x A6 2x/jaar (logo)
Sponsor 1 125 3 x x A5 2x/jaar (logo) Logo (na rato)
Sponsor 2 175 3 x x A4 2x/jaar (logo) Logo (na rato)   25x25
Hoofdsponsor 1 2500 2 x x A4 2x/jaar logo Logo (na rato)   50x50 Op mouw Logo + 2 plaatsen Uitnodiging Vermelding hoofdsponsor
Op maat 1 € / natura           Logo (na rato) Logo     Logo   Concert boeken Instrument drukwerk

Voor meer informatie of voor het doen van een gift, neem contact op met Wijnand Dijkstra via: sponsoring@drumfanfarejongleven.nl.